четверг, 19 февраля 2015 г.

Рефлексія. Модуль 9.

На сьогоднішньому модулі нам ще раз наголосили про необхідність вивчення різних навчальних особливостей учнів.
для себе повторив, що для учнів з різними навчальними потребами можна працювати з візуальною. аудіальною, кінестетичною модальністю, ділити учнв на групи з домінуючою лівою/правою півкулями мозку і дізнався, що існує теорія щодо учнів з різними домінуючими типами множинного інтелекту. для себе зробив висновок, що 1 варіант залежить від учителя, другий - від фізіологічних особливостей дитини, а третій - спрямований на розвиток, розкриття індивідуальних особливостей дитини.
Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий